13.05.2018

Rulada din cartofi cu sunca si cascaval

Rulada din cartofi cu sunca si cascaval este delicioasa si satioasa. Perfecta pentu un mic dejun sanatos si gustos, buna de luat la pachet.❤

Daca probati reteta mea de Rulada din cartofi cu sunca si cascaval, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 4-5 cartofi(maxim 500 g) 
  • 5 oua 
  • 150 g branza telemea 
  • o ceapa medie
  • 150 g cascaval feliat 
  • 200 g sunca de pui feliata 
  • o lingura gris 
  • boia dulce 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de marar 
  • o lingura ulei 



Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc potrivit(180°C).
Pregatim un bol in care spargem ouale, punem un praf de sare peste ele si le batem bine cu telul. Curatam cartofii de coaja, ii spalam si ii dam pe razatoarea cu orificii mici. Ii punem in bol peste ouale batute. La fel dam pe razatoare ceapa si branza si le punem peste cartofii rasi. Adaugam grisul, boiaua si piperul. Amestecam cu un tel toate ingredientele, apoi punem si mararul tocat.
Tapetam o tava(25x35cm)cu hartie de copt si o ungem cu uleiul. Turnam compozitia in tava, o nivelam si o dam la cuptor pentru 30-35 de minute sau pana se rumeneste usor. Cand este gata, o scoatem din cuptor si o transferam cu hartie cu tot, pe un blat. Asezam pe toata suprafata cascavalul(recomand cantitate dubla), apoi sunca. Cu ajutorul hartiei de copt rulam pe lungime cat de strans putem. Atentie, este fierbinte! Punem rulada astfel formata din nou in tava si o mai dam pentu aproximativ 10 minute la cuptor. Cand este gata, o lasam cateva minute si o putem felia si servi. Este buna si calda si rece.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru insa
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distributi pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de APERITIVE/GARNITURI.













Aici gasiti reteta SUPEI DE PUI CU GALUSTE PUFOASE.

2 comentarii:

  1. Buna ziua!Ce bine arata rulada.Trebuie neaparat sa o incerc.Ce vroiam sa va intreb,cartofii mai trebuie sa ii lasam la scurs dupa ce i-am dat prin razatoare?o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Flori. Nu, nu este nevoie sa-i lasam la scurs :) Te pup si iti multumesc pentru vizita :)

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!