06.05.2018

Prajitura pufoasa cu capsuni

O prajitura aromata si pufoasa care se face foarte usor🍓🍓🍓. Se poate pregati si cu alte fructe....o recomand din inima! 💜

Daca probati retea mea de Prajitura pufoasa cu capsuni, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💚

    Ingrediente:
  • 5 oua
  • 175 g zahar(7 linguri)
  • 250 g faina(10 linguri)
  • 120 ml lapte(8 linguri)
  • 60 ml ulei(4 linguri)
  • 250 g capsuni(sau alte fructe de sezon)
  • 50 g ciocolata 50% cacao(optional)
  • 5 g praf de copt(o lingurita)
  • o lingurita extract de vanilie
  • un varf cutit de sare
  • o lingura zahar pudra(pentru finisat prajitura)



Mod de preparare:
Mai intai pregatim capsunile: le spalam, le indepartam coditele, apoi le stergem cu prosoape de hartie. Le punem la scurs tot pe prosoape de hartie, cu partea taiata in jos.
Aprindem cuptorul la foc mediu(180°C)
Separam ouale si batem spuma albusurile cu sarea. Adaugam zaharul in 2-3 reprize si mixam bine pana spuma de albus se intareste si zaharul se dizolva.
Separat, amestecam galbenusurile cu uleiul, laptele si vanilia. Le turnam in fir subtire peste bezea, mixand la viteza mai mica.
Cernem faina cu praful de copt si o adaugam treptat in compozitia de mai sus amestecand usor cu o spatula. Adaugam si ciocolata taiata marunt cu cutitul.
Punem aluatul intr-o tava(24x24cm) tapetata cu hartie de copt. Nivelam si asezam deasupra capsunile cu partea taiata in jos. Dam tava la cuptor pentru aproximativ 30 de minute sau pana prajitura se rumeneste frumos. In primele 15 minute nu deschidem usa cuptorului pentru ca prajitura se va lasa. Scoatem tava cu prajitura din cuptor si cand se raceste indepartam marginile, o portionam si o pudram cu zahar. Un deliciu🍓!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu DULCIURI.



Aici gasiti reteta PRAJITURII CU PRUNE SI BEZEA.

14 comentarii:

  1. Buna seara,
    In loc de ciocolata, as putea pune cacao?
    Va multumesc ,anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Da, se poate inlocui cu o lingura cu cacao pe care o amesteci intr-un sfert din aluat. O zi frumoasa si iti multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  2. Foarte foarte buna! Am facut-o pentru prima data si cu siguranta am sa o fac in fiecare saptamana!������

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată delicios!!!!!
    Incerc zilele acestea♥️

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata prajiturica! Va mulțumesc! Cu siguranță va rămâne printre rețetele favorite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Iti multumesc si eu pentru aprecieri, o zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Anonim6/5/23

    Multumesc un deliciu dar praf de copt

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag. Am pus praf de copt ca nu am vrut sa risc ca prajitura sa nu fie pufoasa :) . O zi bun!

      Ștergere
  6. Anonim11/5/23

    Astazi am facut-o.Super.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim3/6/23

    Super rețete! Pe înțelesul tuturor! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri. Te pup!

      Ștergere
  8. Anonim9/6/23

    Este superbă,vă mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!