08.03.2018

Paste cu ciuperci(de post)

Pastele cu ciuperci sunt un preparat simplu, gustos si hranitor. Puteti inlocui ciupercile proaspete cu ciuperci din conserva si va iesi ceva la fel de bun.😊


Daca probati reteta mea de Paste cu ciuperci  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


    Ingrediente:
  • 250 g spaghete(pot fi orice fel de paste fara ou) 
  • 500 g ciuperci proaspete 
  • o ceapa mare 
  • 3-4 catei de usturoi 
  • 400 ml suc de rosii
  • o cescuta cu apa 
  • 3-4 linguri ulei 
  • boia 
  • sare 
  • piper macinaat 
  • cateva fire de patrunjel(optional) 

Mod de preparare:
Curatam, spalam si tocam ceapa marunt.
Curatam ciupercile si le taiem in felii potrivite.
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa. Presaram peste ea putina sare(cat luam in doua degete), o lasam pana se inmoaie, apoi adaugam ciupercile. Amestecam si lasam sa fiarba in suc propriu timp de 5-7 minute, dupa care punem sucul de rosii si apa. Acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba la foc mic aproximativ un sfert de ora. Spre sfarsit adaugam usturoiul zdrobit si condimentam cu sare, boia si piper macinat. Fierbem pastele conform indicatiilor de pe ambalaj  intr-o oala cu apa clocotita in care vom pune o lingurita cu sare. Cand sunt fierte, le rasturnam intr-o strecuratoare si le lasam la scurs.
Adaugam pastele peste sosul fierbinte de ciuperci si amestecam usor. Le servim calde sau reci, presarate cu patrunjel verde tocat. Sunt delicioase!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z

15 comentarii:

  1. Super, foarte gustoase și extrem de simplu de facut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Catalin! O seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Anonim22/7/22

      Mulțumesc frumos pentru toate rețetele,sunt delicioase🤭

      Ștergere
  2. Anonim29/11/21

    Le-am incercat si eu!!! Sunt ideale pentru perioada postului si nu numai!!! Multumesc frumos pentru reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru rețetă, foarte gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte foarte guuuustoooaaaaseeeee ,ușor de făcut și la un preț destul de mic
    Mulțumesc pt rețetă 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu.

      Ștergere
  5. Anonim17/11/22

    O idee excelenta! Cred că i să le incerc si eu zilele acestea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim18/12/22

    Reteta este apetisanta am sa o fac si eu. cred ca e savuroasa

    RăspundețiȘtergere