09.08.2017

Mancarica de fasole galbena cu carne de pasare

O mancare usor de facut si gustoasa. Se poate prepara cu orice fel de carne sau o putem prepara simpla... este un deliciu😋!


Daca probati reteta mea de Mancarica de fasole galbena cu carne de pasare, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

       
    Ingrediente folosite:
  • 500 g fasole galbena 
  • 2 pulpe de gasca sau orice carne de pasare 
  • o ceapa 
  • 250 ml suc de rosii 
  • o lingura rasa cu faina 
  • 2 catei de usturoi 
  • boia 
  • sare 
  • piper 
  • cateva fire de marar

Mod de preparare:
Am curatat si spalat ceapa si cele doua pulpe de gasca. Le-am pus impreuna la fiert in oala sub presiune cu apa cat sa treaca peste ele cu 3 degete. Am adaugat si putina sare. Cand au fost fierte am scos pulpele, le-am lasat la racorit, apoi am indepartat oasele. Am inlaturat si ceapa. Daca folositi carne de pui din comert o puteti fierbe la fel cum am facut eu sau o puteti rumeni/ praji.
Cat timp carnea a fiert am curatat fasolea de capete, am spalat-o si am rupt-o in jumatati. Am fiert-o 2-3 minute, apoi am pus-o intr-o strecuratoare si am trecut-o sub jet de apa rece.
Am pus fasolea scursa intr-o cratita, am turnat zeama in care au fiert pulpele (cat sa o acopere) piper macinat si boia , apoi am lasat sa fiarba la foc mic. Cand a fost aproape fiarta am pus carnea  si sucul de rosii. Am potrivit gustul de sare si cand a inceput sa clocoteasca  am diluat faina cu supa/zeama de carne si am ingrosat putin sosul. La sfarsit am pus usturoiul zdrobit si am presarat mararul tocat. A iesit o bunatate de mancare!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.










2 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).