25.06.2017

Piept de pui cu ciuperci si paste

Pieptul de pui cu ciuperci si paste este un preparat pe care il putem servi si la pranz, dar si la cina. Este rapid si absolut delicios.... il recomand cu drag💜!


Daca probati reteta mea de Piept de pui cu ciuperci si paste, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile-sugestiile primite de la voi sunt binevenite...omul cat traieste invata😍.

    Ingrediente:
  • 600 g piept de pui dezosat
  • 1 borcan mic de ciuperci
  • 100 g paste (penne)
  • cate un ardei(mic) gras rosu si verde- se poate folosi si congelat
  • 1 cutie rosii cubulete
  • 1 ceapa
  • 3-4 linguri ulei
  • o cana supa/apa
  • boia dulce
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel






Mod de preparare:
Spalam pieptul de pui, il tamponam cu prosoape de hartie si il taiem in fasii cam de marimea degetului mare. Incingem uleiul intr-o cratita, adaugam bucatile de carne si le lasam pana se rumenesc usor pe toate partile. Intre timp curatam si spalam ardeii si ceapa. Cand bucatile de pui sunt rumene, le scoatem pe o farfurie, apoi adaugam in acelasi ulei ceapa taiata solzisori. Cand ceapa se inmoaie putin, devine sticloasa, adaugam ardeiul taiat cubulete si le calim impreuna 2-3 minute. Dupa acest timp, punem rosiile, pieptul de pui rumenit si ciupercile feliate. Adaugam o cana cu supa sau apa, condimentam cu boia, sare, piper macinat, apoi lasam sa dea in clocot. Cand da in clocot punem pastele. Amestecam, acoperim partial cratita cu capac si lasam sa fiarba aproximativ un sfert de ora sau pana pastele se patrund. Amestecam din cand in cand in cratita si daca este nevoie mai adaugam supa/apa fierbinte si condimente dupa gust. La sfarsit presaram patrunjel tocat. Cand este gata, o lasam 10 minute sa se racoreasca, apoi putem servi. Delicios si satios😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti RETETELE MELE DE LA A LA Z,







Aici gasiti reteta SPAGHETELOR CU SOS DE CARNE TOCATA.
Aici gasiti reteta SUPEI DE PASARE CU GALUSTE DIN GRIS.



4 comentarii:

  1. Anonim4/5/23

    Mulțumesc frumos pentru rețete ffff delicioase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, iti multumesc si eu pentru aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!