15.04.2017

Drob de miel

Drobul meu nu este inecacios, are o culoare frumoasa, este suculent si delicios. Urmasi pasii din reteta si o sa aveti pe masa de Paste un aperitiv absolut minunat💚.

Daca probati reteta mea de Drob de miel  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

   Ingrediente:
  • organele de la un miel de 15 kg (ficat, inima, rinichi )
  • aproximativ 200 g carnita de miel cu grasime
  • prapure de miel
  • 5 legaturi de ceapa verde
  • 1 legatura usturoi verde
  • 2 legaturi patrunjel
  • 2 legaturi  marar
  • 6 oua crude
  • 4 oua fierte
  • o ceapa alba
  • o frunza de dafin
  • boia 
  • sare
  • piper macinat



Mod de preparare:
Spalam organele si carnita de miel in mai multe ape si le punem la fiert intr-o oala cu apa. Adaugam o ceapa curatata de coaja  si spalata ( o lasam intreaga) si o frunza de dafin. Le fierbem aproximativ 20 de minute dupa primul clocot inlaturand in permanenta spuma care se formeaza. Dupa acest timp le scoatem intr-o strecuratoare si le lasam la scurs si racit. Indepartam ceapa si frunza de dafin.
Cand sunt reci, le trecem prin masina de tocat impreuna cu ceapa verde, usturoiul si verdeata. Condimentam cu boia, sare si piper macinat, apoi adaugam ouale crude, batute cu furculita. Amestecam bine compozitia.
Tapetam o tava mare de cozonac cu hartie de copt, punem pe fundul ei prapure si jumatate din compozitia de drob. Intindem amestecul si asezam ouale fierte in mijloc. Adaugam peste oua restul compozitiei, apoi o acoperim cu prapure. 
Dam tava la cuptorul incins (foc potrivit) pentru aproximativ 45-50 de minute. La mine s-a strans putin prapurele, dar va asigur ca drobul a iesit destul de bun😉.  Cand este gata, lasam drobul sa se raceasca in tava, apoi il scoatem si il putem felia si servi. Bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

17 comentarii:

  1. minunata reteta ,sa tot mananci .Multumesc ,Paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Super toate retetele 👍

    RăspundețiȘtergere
  3. MULTUMIM PENTRU RETETELE DVS!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Sarbatori linistite!

      Ștergere
    2. Anonim13/4/23

      Mulțumesc pentru sfaturi și Sărbători fericite

      Ștergere
  4. Foarte delicios drobul va multumesc pentru reteta si o sa mai urmaresc si alte retete io va urmaresc din italia si mam bucurat cind am gasit reteta am salvato sa o am cind imi trebuie va multumesc si va doresc sanatate multa si sarbatorile sa va aduca cite putin din toate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta, sanatate multa si voua si sa aveti un Paste linistit!

      Ștergere
  5. Sarbatorile pascale sa va aduca sanatate ,fericire ,iubire, cum trebuie sa ma inscriu in pagina dumneavoastra de retete gulinare Doina Minciuna😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Sarbatori frumoase si voua!Aici este pagina, daca o apreciezi o Fb iti va arata postarile mele https://www.facebook.com/bunatatidinbucatariagicutei/

      Ștergere
  6. Anonim11/4/23

    MULTIMESC PT RETETE..PASTE CU SANATATE SI BUCURII

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Sarabatori Luminate sa avem cu totii!

      Ștergere