19.03.2017

Spaghete cu sos de carne tocata

Spaghetele sunt usor de preparat, sunt hranitoare si tare bune. Le-as manca de trei ori pe zi si tot nu ma satur de ele😊😅.

Daca probati reteta mea de Spaghete cu sos de carne tocata, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 300 g spaghete
  • 400 g carne tocata (porc si vita)
  • 1 ceapa mare
  • 4-5 catei de usturoi
  • 400 ml suc de rosii
  • 3-4 linguri de ulei
  • busuioc
  • oregano
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel





Mod de preparare:
Incingem uleiul intr-o cratita si adaugam ceapa tocata marunt. O lasam pana devine translucida, apoi adaugam usturoiul si carnea tocata. Amestecam bine apasand carnea cu o furculita ca sa nu se faca cocoloase.
Cand isi schimba culoarea (carnea devine albicioasa), adaugam o ceasca cu apa si lasam sa fiarba la foc mic. Cand apa se evapora adugam sucul de rosii si lasam in continuare sa fiarba la foc foarte mic aproximativ 50 de minute. Daca sosul scade prea mult si carnea nu este bine patrunsa mai putem adauga cate putina apa fierbinte. Spre sfarsit condimentam cu busuioc, oregano, sare si piper.
Fierbem spaghetele in apa clocotita in care am pus o lingurita cu varf de sare....vom respecta indicatiile de pe ambalaj. Cand sunt fierte, le rasturnam intr-o strecuratoare si le lasam la scurs. Amestecam pastele cu sosul de carne si le servim fierbinti. In momentul servirii adaugam putin patrunjel tocat in farfurie. Sunt delicioase!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😉. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu PASTE/PIZZA.







Aici gasiti reteta SPAGHETELOR CU CHIFTELE IN SOS VANATORESC.
Aici gasiti reteta PASTELOR CU PUI SI CIUPERCI.

28 de comentarii:

  1. Foarte buna reteta.Felcitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. a iesit foarte buna. 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna reteta...a mancat inclusiv fetita mea de 3 ani care nu mananca paste...felicitari si multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ma bucur mult sa ud asta. Pup, o zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Totul foarte bun și gustos.
    Mă inspir foarte mult după rețetele d-voastră. Numai bine.🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ma bucur sa aud asta. Iti multumesc pentru comentariu si vizita, o zi frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos!

      Ștergere
    2. Anonim21/4/23

      Am făcut rețeta și e super!

      Ștergere
    3. Ma bucur ca v-a placut. Te mai astept si cu alte retete la fel de delicioase. O zi frumoasa!

      Ștergere
  6. Am facut reteta dumneavoastra si mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  7. Vă mulțumesc pentru rețetă. Demult căutăm ceva de genul. Foarte bune mi-au ieșit. Aproape m-a lăudat soțul 🙈( glumesc). Spor la toate pe mai departe!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, ma bucur ca ai gasit reteta! :) Iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu, o zi buna!

      Ștergere
  8. Anonim14/4/22

    Asta este fix reteta pe care o facea bunica de zeci de ani si este cea mai buna, simpla si usor de facut. Deja stiu ca sunt super bune :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim12/5/22

    Țin să precizez, că mi-e nu-mi plac pastele, spaghetele, macaroanele.....dar am gătit această rețetă care m-a cucerit! Mulțumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ma bucur mult ca v-a placut. O zi minunata!

      Ștergere
  10. Anonim2/6/22

    Multumesc pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim9/6/22

    Sunteti cea mai buna! 🌸

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim10/1/24

    Bună ziua!
    Poate fi carne tocata numai de porc adică nu amestec?
    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!