... ... ){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-78037107-6'); Placintele cu dovleac (de post) - Bunătăți din bucătăria Gicuței

17.03.2017

Placintele cu dovleac (de post)

Cu umplutura de mere sau dovleac, aceste placintele cu foi subtiri din comert sunt desertul rapid si bun pe care il prepar atunci cand timpul nu-mi permite sa stau prea mult in bucatarie. Sper sa le faceti, si sa va placa asa cum ne plac noua💚. 

Daca probati reteta mea de Placintele rapide cu dovleac, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

    Ingrediente:
  • 1 pachet foi subtiri de placinta (400 g)
  • 1 kg dovleac
  • 150 g zahar(sau dupa gust)
  • 3 pliculete zahar vanilat
  • un varf cutit de sare
  • ulei pentru uns foile
  • zahar pudra pentru pudrat



Mod de preparare:
Scoatem foile de placinta din congelator si le lasam sa se dezghete la temperatura bucatariei sau chiar in frigider.
Curatam dovleacul de coaja si il dam pe razatoarea cu orificii mari.
Il punem intr-un vas pe foc impreuna cu zaharul, zaharul vanilat si sarea.
Il calim la foc iute pana scade tot lichidul, apoi il lasam sa se raceasca.
Asezam cate 3 foi de placinta una peste cealalta unse intre ele cu ulei.
Intindem cate 2-3 linguri din piureul de dovleac si rulam.
Taiem ruloul in patru bucati pe care le asezam, cu distanta intre ele, intr-o tava in care am asternut hartie de copt.
Procedam la fel pana terminam foile si dovleacul.
Ungem bucatile de rulou cu ulei si dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 25 de minute sau pana se rumenesc frumos
Cand sunt coapte, le soatem din tava si cernem deasupra lor zahar pudra. Cand se racoresc le putem servi. Simplu de facut, nu-i asa?😊
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte RETETE DE POST.

2 comentarii:

  1. ...nu numai aceata reteta este minunata...aproape toate retetele le-am folosit,toate sunt f.bine explicate cu canttatile respective,usor de facut si la indemana oricui.Va felicit pentru toate retetele!Va multumesc mult!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc din suflet! O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!