03.02.2017

Turte cu urda si marar

Simple sau cu diverse umpluturi, sunt extrem de bune si satioase. De nenumarate ori, cu astfel de turte ne astepta mama cand veneam acasa...❤ 

Daca probati reteta mea de Turte cu urda si marar, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.

loading...



      Ingrediente
      Aluat:
  • 500 g faina
  • 300 ml apa calduta(aproximativ)
  • un pliculet drojdie uscata (7 g) 
  • 1 lingura untura
  • 1/4 lingurita sare
     Umplutura:
  • 250 g urda sau telemea
  • un ou
  • un varf cutit de sare
  • cateva fire de marar tocat




Aici gasiti reteta SCOVERGILOR.
Aici gasiti reteta GOGOSILOR TURNATE CU IAURT.


Mod de preparare
Aluat:
Cernem faina intr-un castron si o amestecam cu drojdia uscata. Facem o adancitura in mijlocul ei. Daca nu avem drojdie uscata folosim 25 g drojdie proaspata pe care o inmuiem in putina apa calduta din cei 300 ml.
Punem untura si sarea, apoi incepem sa framantam adaugand treptat apa pana obtinem un aluat potrivit de tare.
Framantam 10-15 minute pana aluatul nu se mai lipeste de maini.
Acopermim castronul cu un prosop si lasam aluatul la temperatura camerei pana isi dubleaza volumul .
Umplutura o obtinem amestecand bine toate ingredientele.
*
Cand aluatul a dospit il imparim in cinci bile pe care le framantam putin.
Pe blatul infainat intindem cu sucitorul  cate o bila de aluat intr-o forma rotunda(10-12 cm diametrul) si punem o lingura de umplutura in mijlocul ei. Aducem marginile aluatului deasupara umpluturii si strangem bine capetele ca sa nu iasa umplutura (vezi foto), apoi intindem din nou cu sucitorul.
Coacem turtele pe ambele parti intr-o cratita(tigaie) bine incinsa pana se rumenesc usor. Servim turtele calde cu mare pofta si dor. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu ALUATURI/FOIETAJE.










loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!