02.12.2016

Salata cu piept de pui si ciuperci

Daca vrei ceva rapid si bun, iti recomand aceasta Salata cu piept de pui si ciuperci. Este simpla, extrem de rapida si gustul ei este minunat.💜
 

Daca probati reteta mea de Salata cu piept de pui si ciuperci 
sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.

   Ingrediente:
  • un piept de pui dezosat(aproximativ 500 g) 
  • un borcan ciuperci marinate(280 g) 
  • 3 castraveciori murati 
  • 3 linguri maioneza (reteta rapida aici)
  • 1 lingura smantana fermentata 
  • cateva fire de marar 
  • sare 
  • piper macinat 


Mod de preparare:
Punem pieptul de pui la fiert in apa cu un varf cutit de sare. Indepartam spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie.
Dupa ce fierbe, il scoatem si il lasam sa se raceasca. Zeama in care a fiert pieptul de pui o putem folosi la orice preparat: la o tocanita, pilaf sau o ciorba. Eu nu o arunc niciodata, gasesc la ce sa o folosesc.
Taiem castravetii in cubulete si ii punem la scurs intr-o strecuratoare.
Maruntim ciupercile, apoi taiem pieptul de pui in cubulete potrivit de mari.
Amestecam ciupercile cu pieptul de pui si castravetii, apoi punem mararul tocat marunt.
Adugam maioneza si smantana, asezonam cu sare si piper macinat, apoi omogenizam. Dam salata cel putin o jumatate de ora la frigider, apoi o putem servi. Simplu de facut, delicioasa si satioasa😋!
Mai jos va las cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.

16 comentarii:

  1. Foarte bune,mulțumim!
    La ciuperci merge și puțină maioneză de usturoi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Daaa, este o combinatie buna si cu susturoi.

      Ștergere
  2. Anonim26/8/22

    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim23/6/23

      De mult caut rețeta de chifteluțe cu ceapă marinată.

      Ștergere
    2. Ma bucur ca ai gasit-o . O zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!

      Ștergere
    2. Anonim18/4/23

      Delicioase ,mulțumesc pentru retete !

      Ștergere
    3. Cu mare drag, ma bucur ca v-a placut. O zi minunata!

      Ștergere
  4. Anonim14/4/23

    O bunătate de vis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim26/4/23

    Foarte interesantă,o sa încerc și eu sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim20/2/24

    Un deliciu. Multumesc pentru retete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, va multumesc si eu pentru aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).