13.12.2016

Ciulama de inimi si pipote de pui

Indiferent daca este cu pui sau inimi si pipote si ciulamaua se numara printre mancarurile mele preferate. Este simplu de facut si rezultatul este unul delicios💜.

Daca probati reteta mea de Ciulama de inimi si pipote, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite....omul cat traieste invata.


    Ingrediente:
  • 1 kg inimi si pipote de pui 
  • o ceapa 
  • un morcov 
  • 2 linguri rase cu faina 
  • 4-5 linguri ulei 
  • o frunza de dafin(optional) 
  • sare 
  • piper macinat 
  • cateva fire de patrunjel 



Mod de preparare:
Curatam inimile si pipotele, le spalam bine in mai multe ape reci si le punem la fiert intr-o oala cu aproximativ 2 litri de apa.
Curatam si spalam morcovul si ceapa, apoi le adaugam in oala impreuna cu o frunza de dafin si un praf de sare.
Lasam sa fiarba la foc mic inlaturand spuma care se formeaza ori de cate ori este nevoie. Eu le-am fiert in oala sub presiune.
Cand inimile si pipotele sunt fierte le scoatem din oala si indepartam ceapa, morcovul si frunza de dafin.
Strecuram supa rezultata si o lasam deoparte.
Punem intr-o cratita uleiul la incins, apoi adaugam faina si amestecam energic.
Turnam supa treptat amestecand continuu ca sa nu faca cocoloase.
Cand sosul ajunge la consistenta unei smantani mai subtiri adaugam pipotele si potrivim gustul de sare si piper proaspat macinat.
Mai lasam sa fiarba aproximativ 5-7 minute, apoi oprim focul de sub cratita si adaugam patrunjel verde tocat. Simplu de facut si delicios! Servim ciulamaua de inimi si pipote cu mamaliguta.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💚. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











14 comentarii:

  1. Anonim9/2/23

    Arata superb, ca de altfel orice faceti! Maine fac si revin cu impresii! Multumesc pentru inspiratie si reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru aprecieri. Astept sa imi spui cat de mult v-au placut. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Anonim10/2/23

    Multumim frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim10/2/23

    Eu stiu ca se toaca ceapă mărunt in compozitie

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim18/3/23

    Tocmai prepar aceasta reteta. Mulțumesc mult. 🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, sa va fie de bine...sper ca v-a placut.

      Ștergere
  5. Anonim10/1/24

    Mulțumesc pentru inspirație.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mare drag. Iti multumesc si eu pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!