15.11.2016

Crap cu legume la cuptor

Un preparat delicios si sanatos care se face super rapid. Se poate folosi pestele sau legumele care va plac. Sper sa incercati reteta si sa fie si pe gustul vostru😊.
 
Daca probati reteta mea de Crap cu legume la cuptor  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😍. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


    Ingrediente:
  • un crap(1,400 kg)
  • 4-5 cartofi
  • 2 morcovi
  • 2 cepe
  • o rosie mare
  • cateva felii de lamaie
  • cateva fasii de ardei gras
  • 2-3 linguri ulei
  • 1-2 linguri suc de rosii 
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel
Mod de preparare:
Curatam pestele de solzi si intestine, indepartam coada si capul( le putem folosi la o ciorbita, apoi il portionam. Il spalam bine insistand si in interior unde trebuie sa indepartam toata pielita neagra ca altfel va da gust amar pestelui. Dupa ce il spalam il mai putem tine 15- 20 de minute intr-un vas cu apa rece, apoi il clatim din nou si il punem intr-o strecuratoare. Il presaram cu sare pe interior si exterior si il lasam sa stea asa aproximativ o jumatate de ora.
Intre timp curatam si spalam legumele, apoi le taiem in bucati potrivite.
Le asezam intr-o tava (ardeiul gras il lasam deocamdata deoparte) impreuna cu feliile de lamaie si le asezonam cu sare si piper macinat.
Asezam deasupra bucatile de peste si stropim totul cu ulei.
Turnam apa cat sa acopere legumele, apoi dam tava la cuptor la foc mediu( 180-190
°C) pentru aproximativ 45 de minute. Timpul de gatire poate varia in functie de marimea bucatilor de peste. Daca in acest timp zeama din tava scade prea mult mai adaugam putina apa fierbinte.
Cu 10-15 minute inainte ca pestele sa fie gata adaugam fasiile de ardei si ungem pestele cu suc de rosii pentru a-i da o culoare frumoasa. Cand este gata, scoatem tava cu pestele din cuptor si cand se racoreste putin il putem servi. Cam asta-i tot. Este un preparat delicios si sanatos😊.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

23 de comentarii:

  1. Wooww, dar ce bine arata.!! FELICITARI!. Aici nu gasesc crap asa mic. Toti au de la 4 kg in sus, si nu-mi permit si nici nu vreau asa mare. Iar rondelele sunt cam scumpe. O sa fac precis ,dar cu alt peste. Nu murezi lamai? Sa vezi ce gust bun are mancarea cand pui lamaie murata. Eu folosesc si la pui. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanda, cum murezi lamaia?

      Ștergere
    2. Multumesc frumos,Sanda!Sa ne spui si noua cum murezi lamaile. Te pup, o seara frumoasa!

      Ștergere
    3. Anonim29/12/16

      Lamaie taiata in 4 pe lung dar nu pana la capat. Se pone in lamaie in crestatura o lingurita de sare grunjoasa si se asaza in borcan. Sa adauga apa călduță-caldă pana se acopera apoi se pne capacul si sr depoziteaza timp de o luna in camara. Eu am incercat prima data cu o singura lamaie in borcan mic. Deliciul consta in coaja lamaiei.

      Ștergere
    4. Arata waw ,eu am facut macrou cu legume ,fiindca nu prea gasesc crap aici .Imi imaginezicat de bun este si crapul fiind proaspat .Multumesc pentru reteta !













      Ștergere
    5. Multumesc mult! Este foarte bun si macroul .

      Ștergere
  2. Anonim29/12/16

    arata foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

      Ștergere
  3. Please, I want to translate this page to Arabic or English. Can you help me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clean and scale fish; cut off head & tail and wash thoroughly.
      Portion fish in steaks and sprinkle with salt. This should be done at least one hour before cooking.
      Trim and wash vegetables; cut in bite-sized pieces. Place all except bell peppers on the bottom of a roasting pan, together with the lemon slices. Sprinkle with salt & pepper.
      Place fish steaks on top of vegetables and drizzle with vegetable oil. Pour in just enough water to cover the vegetables. Place pan in a preheated (180°C-190°C) oven; allow to roast about 45 minutes. If water evaporates from pan add hot water as required.
      About 10-15 minutes prior to the end of cooking time add the bell pepper slices and brush fish with tomato sauce to give it a beautiful color.
      Remove from oven when finished and allow to cool somewhat before serving.

      Ștergere
    2. Puno vam hvala, dobar dan!

      Ștergere
    3. 不用客氣,但我不會說克羅地亞語。

      Ștergere
    4. Am scris reteta d 'voastră cred ca va fi foarte bun !

      Ștergere
    5. Astept sa imi spui cat de mult v-a placut.

      Ștergere
  4. Anonim6/2/18

    Tava se baga la cuptor neacoperita,fara folie de aluminiu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este nevoie sa o acoperim, pestele se gateste bine in acest fel.

      Ștergere
  5. Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata nemaipomenit!Cu siguranta o voi incerca si eu! Vă mulțumesc ptr reteta!Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Rodica! Sanatate si voua si o saptamana buna sa aveti!

      Ștergere
  7. Anonim24/11/23

    Îmi place cum explicați și stilul dv. de a găti este apropiat de specificul românesc!
    Vă îmbrățișez virtual și vă urez să aveți mereu pasiunea și priceperea de a găti(eu fac că "trebuie").

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti multumesc tare mult, te imbratisez si eu. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim25/3/24

    O MANCARE
    DELICIOASA.

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).