29.10.2016

Chiftele cu cartofi la cuptor

Un preparat delicios care cu siguranta va va incanta papilele gustative👌 . Se pregatesc relativ usor si arata bine pe platou sau farfurie. Recomand cu drag sa incercati si aceasta reteta, garantez ca nu o sa va para rau. 😉


Daca probati reteta mea de Chiftele cu cartofi la cuptor sau orice reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💛. Ma puteti urmari pe pagina mea de facebook  unde va astept cu multe retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira😉.


     Ingrediente:
  • 1 kg cartofi mici(merg foarte bine si cartofii noi)
     Chiftele:
  • 500 g carne tocata de porc sau amestec
  • o ceapa
  • 5 catei de usturoi
  • un ou
  • o lingura pesmet
  • vegeta(optional)
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de marar si patrunjel tocat
    Sos:
  • 2 linguri cu smantana (fermentata)
  • o lingura cu pasta de tomate
  • o lingurita cu mustar
  • boia
  • sare
  • piper
  • un pahar cu apa
    In plus:
  • 2 linguri de ulei pentru uns tava 
  • cateva fire de marar pentru presarat deasupra

Mod de preparare
Chiftele:
Punem carnea tocata intr-un bol.
Curatam si spalam ceapa si o dam pe razatoarea cu orificii mici, apoi o punem peste carne.  Adaugam si restul ingredientelor, omogenizam si lasam deoparte pana pregatim cartofii.
Curatam cartofii si ii spalam.
Ungem o tava cu cele 2 linguri de ulei si formam chiftelutele cu mainile umezite in apa. Le asezam in tava impreuna cu cartofii(vezi foto mai jos). Acoperim tava cu folie de aluminiu sau hartie de copt si o dam la cuptorul 
preincalzit la 180-190°C  pentru aproximativ 25 de minute.
Sos: amestecam toate ingredientele si condimentam cu boia, sare si piper macinat.
*
Scoatem tava din cuptor, indepartam folia de aluminiu si turnam sosul. Pensulam chiftelutele si cartofii cu sosul din tava si dam din nou tava la cuptor pentru aproximativ 20 de minute. La sfarsit presaram marar tocat. Daca folositi cartofi mai mari ii puteti fierbe putin (sa se patrunda pe jumatate) inainte de a-i pune in tava. Cand sunt gata ii lasam 10 minute sa se racoreasca, apoi ii servim alaturi de salata preferata sau muraturi. DE-LI-CIU!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie. Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti toate RETETELE MELE IN ORDINE ALFABETICA.

34 de comentarii:

  1. F, interesanta reteta. Cred ca si buna. Frumosi cartofiorii de marimea chiftelutelor. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horatiu, este prima data cand am preparat aceasta retea si deja se cere repetata.Este delicioasa. Iti multumesc si eu de vizita , iti doresc o seara frumoasa si te mai astept pe la mine :)

      Ștergere
    2. horatiu5/11/16

      Ii spun mamei sa faca si va spun cum a iesit.Week=end placut.

      Ștergere
    3. Astept impresii! Duminica frumoasa!

      Ștergere
  2. Anonim18/11/16

    Mi se pare ca aveti mai mult sos decat cel ce rezulta din reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Nu, sosul pe care l-am turnat peste chiftelele si cartofi este preparat din ingredientele si cantitatile din reteta.Poate pare mai mult fiind o tava foarte joasa (de tarta). O seara frumoasa! :)

      Ștergere
  3. Cristina24/11/16

    Cartofii se fac bine în 40 minute? Nu trebuie puțin fierti înainte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, cartofii au fost micuti si au iesit perfecti. Daca folosesti cartofi mai mari ii poti fierbe putin inainte. Te pup, o seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Claudia18/12/16

    Geniala reteta!!! Am facut si a iesit bestial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara,Claudia. Ma bucur ca v-au placut si ca au fost si pe gustul vostru. O noapte linistita!

      Ștergere
    2. Anonim7/1/22

      Îmi place f.mult ce postați, am și făcut din ele sunt super , și sunt și ușor de făcut. Mulțumesc mult. Va pup cu drag .

      Ștergere
    3. Ma bucur ca iti plac, pup si eu si iti multumesc pentru vizita si comentariu!

      Ștergere
  5. Anonim13/2/18

    Rapid si gustos. Fix pe placul meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioasă și ușor de preparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Familia mea adora acest preparat.Multumesc pentru vizita si iti doresc ca luna octombrie sa iti aduca bucurie, sanatate si caldura in inima si suflet. Te pup!

      Ștergere
  7. Exceptional de buna recomand tuturor sa incerce❤❤❤❤

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunata rețeta. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata reteta.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Este o rețetă minunata 😍
    Deja am preparat aceasta mâncare de mai multe ori și mereu se mănâncă pana la ultima bucățică. Mersi frumos 💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Ma bucur ca avem aceleasi gusturi! :)

      Ștergere
    2. Dacă nu am avut muștar sa pun e vreo problema?

      Ștergere
    3. Nu, se poate face si fara mustar.

      Ștergere
  11. Pare fffff delicios. Căutam o rețetă mai specială ptr diseară la cină. O voi găti!

    RăspundețiȘtergere
  12. A ieșit fffff bun! Cam puțin!! Eram in 5 :)))). Mulțumesc pentru rețetă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca v-au placut! Clar, data viitoare sa faci portie dubla! :))) O zi buna! <3

      Ștergere
  13. Am făcut astăzi rețetă. A fost lăudată de toată familia! Delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult sa aud asta :)....o zi minunata!

      Ștergere
  14. Acum o fac și eu. Copilul vrea cât mai sănătos sănătos să mâncăm. Rețeta este numai bun. revin cu un comentariu cum o ieșit 😉

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!

COPYRIGHT Bunătăți din bucătăria Gicuței ©2016- 2024. Toate articolele și imaginile de pe acest blog aparțin autorului Bunătăți din bucătăria Gicuței. Orice multiplicare, copiere sau publicare a acestora fără acordul scris al autorului, se vor pedepsi conform legii in vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.).